понедељак, 17. март 2008.

Neredi (sukobi) u Kosovskoj Mitrovici nakon akcije vađenja srba koji su protestovali u zgradi suda


Prepao me je poziv na mobilnom telefonu u kome mi devojka govori kako su sukobi u Kosovskoj Mitorivic ponovo počeli. Pitao sam je kako su njeni i rekla je da su dobro. Hvala bogu.
Mnogi drugi na žalost nisu.

Setio sam se da je u jutarnjem programu saopšteno da je UNMIK iznenadnom akcijom izvadio (ne znam na koji način) srbe iz suda.

Evo prvih vesti:

UMNIK upao u zgradu suda u Severnoj Kosovskoj Mitrovici i uhapsio 53 osobe - RTS
Neredi prestali, povukla se UMNIK policija - Blic
Neredi u severnom delu Kosovske Mitrovice - BBC serbian




1 коментар:

Анониман је рекао...

Ponovni sukobi u Mitrovici nisu samo sukobi vec i ponovne akcije nasih politicara da ostvare sopstvene poene, ponovno koriscenje naroda kao piuna u sahu, ponovno povredjivanje ljudi zarad fotelja i moci, pohlepe i
idealizma. Opet smo izigrani, opet smo osteceni i iskorisceni. Opet smo naseli!!! Ne samo Srbi sa Kosova nego i Srbi iz Srbije i svi ostali. Dzaba nam je peti oktobar, mi cemo uvek biti naivni a vodice nas nasi i smejati nam se!

Severna Kosovska Mitrovica Headline Animator